Пређи на главни садржај

ДИАНА МИЛАДИНОВИЋ/ИНТЕРВЈУ


ДИАНА МИЛАДИНОВИЋ ИЗ СВИЛАЈНЦА 

У ГЛУМАЧКОМ АМАТЕРИЗМУ ЛЕЖИ СЛОБОДА ИЗБОРА


Диана Миладиновић је рођена 1995. године , глумом се бави од малена, још када је као мала статирала у филму “Ивкова слава” у режији Здравка Шотре.

-Почетак филма, у коме смо мој отац, моја тетка, сестра и ја је сниман у Свилајнцу на старој железничкој станици. Сећам се да су ме Бата Живојиновић и још пар људи  одабрали и позвали су ме да обучем костим и кренем са њима. Мој друг и ја смо оно двоје деце што која ходају по шинама пруге док одрасли чекају воз. Сећам се да су нас из далека снимале камере и да смо морали безброј пута да понављамо сцену, као и да се Здравко Шотра, шалио са мном у току некаквих пауза. Видела сам пуно познатих глумаца и глумица, а упознала Драгана Бјелогрлића, Срђана Тодоровића, Аници Добру и многе друге. Снимање је трајало до касно у ноћ. Никада нећу заборавити ни то да сам једва чекала да ме тата одведе кући да не пропустим нову епизоду “Покемона” и мамине посластице.

Диана први пут на филму




Касније је први пут стала  и на позоришну сцену. 
Средином 2011. године, др Векослав Зајић из Свилајнца је припремио малу аудицију, за све оне који су заинтересовани да заиграју у представи коју он режира. Тада сам добила улогу Миладинке, уместо Миладина у представи “ Сумњиво лице”. То је била моја прва озбиљна улога, први пут сам у рукама имала прави лик који сам требала да одиграм на позорници. Уживала сам и сва радост игре и она радост поклона публици која аплаудира, људима који верују у оно што им приказујете, задовољство након прве одигране представе са сложном екипом, за мене су били прави ужитак и тада сам схватила да је то нешто чиме желим да се бавим.

Диана као Миладинка  



У оквиру драмске секције у Пољопривредно - ветеринарској школи, Диана је освајала и награде. 

 Другару са драмске и ја победили смо на регионалној домијади у Јагодини 2012. године са представом “Сан летње ноћи”, коју је нашем узрасту и потребама такмичења прилагодио наш редитељ г-дин Ђокица Миљковић из Велике Плане. Тада сам освојила прву награду за најбољу женску улогу. Самим пласманом стигли смо до републичког такмичења које је исте године одржано у Нишу, играли смо у Нишком Народном позоришту и освојили друго место, а ја другу награду за најбољу женску улогу, играла сам тада улогу Пука. На регионалној домијади у Крагујевцу 2013. године, победили смо са представом “Сестре Маркс чекају Годоа”, по тексту Ђокице Миљковића. Тада сам играла улогу једне од сестара Маркс и трећи пут освојила награду за женски лик. домијади одржаној у Јагодини, за коју морам да истакнем да је била сјајна и да смо лепо дочекани, побеђујемо поново, а ја по четврти пут добијам награду за најбољу женску улогу.



Диана је била члан и школе глуме.

У школи глуме смо научили пуно корисних ствари. Професор је квалитетно радио са нама. Радили смо вежбе дикције, артикулације, смишљали смо и писали приче, учили да сами режирамо, правилно говоримо песму, изводили смо имитације и још пуно интересантних задатака. Школа глуме ми је помогла да боље сагледам свет у коме се налазим и људе из моје околине, да боље анализирам филм који гледам, књигу коју читам, људе са којима комуницирам, као и да боље владам сценом и ликом.



Ове године Диана је одушевила својим учешћем у шоу програму ТВ “Пинк” под називом “Аудиција”, без обзира што је такмичење завршила у другом кругу. 
Посебно је све одушевило њено извођење Мађарице, али нам је Диана испричала шта се то још на у емисији  догађало.
-Мађарица је лик из представе “Вежбе стилске” Ђокице Миљковића, чији је текст рађен према “Стилским вежбама” Рејмона Кеноа. Осам месеци сам радила на њој, од почетка до краја школске године, спремала сам је за пријемни испит на ФДУ, као комични монолог.
Драган Маринковић Маца је такмичарима на аудицији саветовао да не имитирају ликове из серије “Село гори, а баба се чешља”, тачније Златану, јер је заиста било безброј нас који смо баш њу спремали као имитацију. Једноставно, гледаоци би морали да прате нешто што се из емисије у емисију понавља. Мора се циљати на нове, ефектније а понављање ликова из поменуте серије и број људи који су их одабрали за имитацију само говоре колико су ти ликови легендарни и сада, када је емитовање завршено. Просто, људи их воле, као и ја. С обзиром на то да су у жирију искусни и квалитетни глумци, свака њихова критика ми је била од великог значаја, јер они дају искрене и директне коментаре, који вас наводе да схватите шта је то што би требало променити у наступу.




Диана је данас студент на Пољопривредном факултету у Земуну, али се она од глуме не одриче, износећи мишљење о слободи глумачког аматеризма.


-Ако одеберете аматерску глуму за хоби, али озбиљан аматеризам, онда  треба пуно радити на себи, што више упијати нова сазнања и нова искуства која могу побољшати рад. Ако волите оно чиме се бавите свакако ћете то одржавати. Сматрам да би сваки озбиљан и добар глумац, аматер  треба да иде само напред  и да допринесе очувању гламачком аматеризма, јер у аматеризму лежи слобода избора и безброј могућности, прича за крај нашег разговора ова талентована девојка, којој се смеши блистава глумачка каријера.

За  крај Диана је пожелела свима срећну Нову годину и пуно успеха, што и ми њој желимо.



Коментари

Популарни постови са овог блога

ДЕЦА ИЗ СТЕЊЕВЦА: ИГРАЈУ ФОЛКЛОР, ПРАВЕ ЛИМУНАДУ И ПАЛАЧИНКЕ

 ЧЛАНОВИ КУД-А "РЕСАВА"  ПРИПРЕМАЛИ ЛИМУНАДА И ПАЛАЧИНКЕ НА ТУРНИРУ  Да нису само добри играчи, већ и иницијатори недавно су показали чланови КУД-а "Ресава" из Стењевца. Они су припремали и продавали лимунаду и палачинке на сеоском турниру и тако у буџет свог друштва донирали 40.000 динара. Поред дружења које није изостало неки од њих су научили да чак и испеку палачинке, каже Кристина Стаматовић уметнички руководилац овог ансамбла. 

ФУДБАЛЕРИ "РУДАРА" ИЗ ПЛАЖАНА: НИЖУ УСПЕХЕ И ПРОМОВИШУ ЗДРАВЕ СТИЛОВЕ ЖИВОТА

На "Станојевом чаиру" и "Живиној ливади" у Плажану фудбал је почео да се игра давно, а тек од 1952. када је фудбалско друштво озваничено именом "Рудар" захваљујући руднику "Морава" који је радио у селу ова игра постаје једна од обавезних споредних ствари у селу. Деценијама су стасавале нове генерације и низали се успеси.  Победнички пехар    Златно индустријско доба је прошло, млади из села све више одлазе, али фудбал и фудбалска утакмица та важна смотра у Плажану и данас остаје празник, када се на фудбалском игралишту скупи и младо и старо да ужива у спектаклу и подржи свој "Рудар".  А како и не би када млади људи ентузијасти углавном из овог села свакодневно истрајавају да клуб опстане, ниже успехе и промовише здраве стилове живота. О ранијим успесима клуба може се све прочитати у књизи Стојадина Томића "Фудбал у Горњој Ресави", а о успеху у претходној сезони и пласману у Поморавско окружну лигу, разговарали смо са једним од

"МЕДВЕЂА НА ДЛАНУ" САБОР ОКУПИО ФОЛКЛОРЦЕ ИЗ ТРИ МЕДВЕЂЕ

  У Медвеђи код Деспотовца одржан је фолклорни сабор „Медвеђа на длану“ у организацији КУД-а „Светозар Марковић“. Окупили су се фолклорци из Сладаје, Стењевца, Четережа као и из две братске Медвеђе, Градски хор Центра за културу у Деспотовцу и вокални солиста на саксофону Стефан Дугалић из Глоговца.  Након свечаног дефилеа кроз село, одржано је надметање у народним играма попут грижења јабуке, ношења јаја у кашики и круњења кукуруза. У току вечери приказан је богат фолклорно – музички програм, а у такмичњу за најлепши пар проглашени су брат и сестра Димитријевић из Сладаје. „ Ми смо презадовољни манифестацијом којој је присуствовао велики број учесника и посетилаца, а следеће године планирамо да сабор подигнемо на виши ниво “, каже Саша Николић, председник и уметнички руководилац сеоског ансамбла основаног пре више од седам деценија, чији чланови и данас поносно чувају игру предака и саборовање. Фото:приватна архива